De klantenservice
Waar heb je een vraag over…
Hoe krijg ik zo snel mogelijk antwoord op mijn vraag of klacht?
Hier vindt u direct antwoord op de meest voorkomende vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice of met onze redactie.
Contact met redactie
Klik hier om direct contact met de redactie op te nemen.
Abonneeservice
staat klaar
Contact met ons
snel mogelijk
Veelgestelde vragen
Over De Andere Krant
Stuur een email naar redactie@deanderekrant.nl.
De Andere Krant zoekt journalisten en redacteurs. Stuur bij interesse een brief met CV naar redactie@deanderekrant.nl.
Door middel van een abonnement of door middel van een donatie.
Het KvK-nummer van De Andere Krant BV is 91847885.
Mijn abonnement
Als u vóór woensdag een abonnement afsluit op De Andere Krant, dan krijgt u de eerstvolgende zaterdag ,de eerste krant in de bus.
Als je je abonnement wilt wijzigen, neem dan contact op met onze abonneeservice.
Ten eerste excuses voor het ongemak. Vaak wordt de krant alsnog op dinsdag bezorgd. Wanneer je de krant niet ontvangen hebt, kun je dit melden via onze abonneeservice. De krant wordt dan alsnog verstuurd.
We hanteren voor mensen in België de zelfde prijzen als voor Nederland. De krant zal niet op zaterdag worden geleverd, maar het eerst volgende bezorgmoment na zaterdag. Ga naar abonneren voor meer informatie.
Ja, woon je in Europa, dan kun je abonneren op de fysieke krant. Neem hiervoor contact op met ons, zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken. Je kunt altijd een digitaal abonnement nemen, want dan ontvang je wekelijks de krant per mail.
Ja (met uitzondering van proefabonnementen), je zult een herinnering ontvangen wanneer het abonnementstermijn verloopt. Hierna kun je iedere maand het abonnement stopzetten via onze abonneeservice.
Wij hanteren de algemene voorwaarden, zoals gepubliceerd op de website van Abonnementenland. Algemene voorwaarden om de algemene voorwaarden in te zien.
Ja. Iedere week krijg je de krant als pdf opgestuurd en is daardoor ook te downloaden.
Jammer dat je jouw abonnement met ons wilt beëindigen. Dit kun je doen door contact op te nemen met onze abonneeservice. Graag vernemen we de reden voor je opzegging.
In je bevestigingsmail bij de aankoop van je abonnement. Als je die mail niet kunt vinden, neem dan contact op met onze abonneeservice.
Mijn bestellingen
Maximaal binnen 7 werkdagen. Wanneer de bestelling dan nog niet is aangekomen kun je met ons contact opnemen.
Stuur een mail aan bestelling@deanderekrant.nl. Dan maken we het zo snel mogelijk in orde.
Stuur een mail aan bestelling@deanderekrant.nl. Dan maken we het zo snel mogelijk in orde.